O noua pasiune…


Am lasat deoparte activitatea mea cu flori naturale…caci asa cum am mai scris dedic foarte mult timp copilului nostru. Afacerea cu flori (dupa cum stiti multi dintre voi) necesita mult timp, de care eu deocamdata nu dispun.

Tot din placerea de a lucra cu florile s-a nascut aceasta pasiune…dateaza de prin 2011, cand descopeream blogul Amiramo, de fapt descopeream minunatiile create de Marina, blogul doar le gazduia…

Mi-am dorit atat de mult sa fac si eu asa ceva incat am luat legatura cu Marina. Asa am aflat ca mi-ar trebui un ”instrument cu capete schimbabile” care sa ma ajute sa modelez fiecare petala, fiecare frunzulita…ca il pot achizitiona din Rusia…
Tot Marina m-a ajutat sa il achizitionez si mi-a ”vandut si cateva ponturi”

In sfarsit am intrat in posesia instrumentului…dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ… lipsa de experienta si putinele informatii pe care le detineam m-au facut sa renunt…dar nu de tot. In toti acesti 5 ani am adunat cat mai multe informatii gandindu-ma ca poate intr-o zi o reusesc.

Declicul s-a produs cand am vazut o rochie impodobita cu flori din materiale textile…vezi rochia mai jos
M-am pus din nou pe treaba…doar ca de data asta cu mult mai multe informatii si cel mai important cu mult mai multa rabdare.
Ce credeti!?…mi-a iesit
Primul meu trandafir din material textil (asa l-am si numit My first rose), dar despre el voi vorbi in urmatorul articol.

13325513_1006715699376006_3445854887072137758_n[1]

Acest articol a fost publicat în accesorii mirese, cocarde, flori artificiale, flori din matase, flori din material textil, flori din saten, mirese, pieptane mirese, rochii mirese, voal mireasa, voalete mirese și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

