Atelier floral pentru copiii


Atelier floral – Scoala de Vara Ploiestiul in Culori

Updated 2 seconds ago

Am fost invitata sa organizez un atelier floral la scoala de vara Ploiestiul in Culori , unde copiii m-au intampinat cu multa curiozitate, voie buna si nestapanita energie. Mi-au transmis si mie din energia lor…asa am reusit sa ma relaxez…caci eram putin stresata, puiul meu a vrut sa vada cum „luchez” eu cu copii mari, nu sa ramana acasa cu tati. Si de data asta Rebeca mi-a dat o lectie…s-a comportat ca un om mare…ne-a cantat, ne-a numarat in engleza, ba chiar m-a ajutat sa impart flori la copii „ti-aduc eu mami flori?”
Gata, ma opresc…ce sa fac este puiul meu si ma mandresc cu el.

Mi-a placut f mult atmosfera, copiii care mi-au dovedit cat sunt de talentati.
In prima parte a atelierului am realizat un corsaj (bratarica) din crizanteme accesorizat dupa bunul plac…cu perlute, fulgi sau verdeata.
A urmat aranjamentul in burete floral. Micutii floristi realizand aranjamente vesele din crizanteme colorate, perlute, fundite si binenteles verdeata. O sa las pozele sa vorbeasca.

Sper ca am reusit sa strecor in sufletelele fragile ale copilasilor dorinta de a face lucruri frumoase si de a afla cat mai multe din secretele florilor.
Intr-o lume in care nimic nu pare a fi asa cum ar trebui, nevoia de frumos se face simtita tot mai intens. Prin acest curs se pot exprima idei, sentimente, se pot cultiva sensibilitati si poate in acest fel vom reusi impreuna sa pregatim viitoare generatii de oameni mai buni, mai frumosi, mai sensibili si mai atenti la cei din jur, la natura, la flori.DSC_0077DSC_0075

DSC_0076

DSC_0078

DSC_0079

DSC_0080

DSC_0082

DSC_0084

DSC_0085

DSC_0089

DSC_0091

DSC_0092

DSC_0095

DSC_0096

DSC_0097

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

