Buchet mireasa cascada


Verdeata folosita in buchet se numeste ruscus. Ca si in videoclip iti spun si eu acelasi lucru…ar trebui sa folosesti si alte flori cum ar fi orhideea dendrobium…te va ajuta mai mult.

Poate ca o sa te superi pe mine…dar am mai scris si o sa ma repet. De ce nu lasati voi miresicile pe cineva care se pricepe sa va faca buchetul. O sa va para rau,parerea mea. Eu am fost mireasa si stiu ca ai foarte multe pe cap, emotiile dinaintea nuntii…nu stiu cat chef o sa mai ai de buchet. Nici din punct de vedere financiar nu faceti mare reducere…credeti-ma pe cuvant. Din punctul meu de vedere buchetul miresei este cel mai important… apare in toate pozele, in filmare…de ce sa faci rabat de calitate?
Dar este strict alegerea voastra.

Video | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Buchet mireasa cascada

  1. lotko nicoleta spune:

    Eu iti multumesc ptr filmulet imi este de un real ajutor

Lasă un răspuns

