Proiecte noi…


In toata aceasta perioada de pauza m-am tot intrebat ce voi face pe plan profesional, caci tot ce am construit s-a oprit in momentul in care m-am hotarat sa imi dedic timpul doar fetitei noastre. Este destul de greu sa o iei de la inceput…lumea te-a uitat, cerintelei pietei s-au schimbat (eu am ramas in urma).
Asa ca…inspirata de fetita mea, m-am hotarat sa incep cu Ateliere de creatie pentru copii. Ei ce parere aveti? Binenteles ca voi continua si cu organizari de evenimente dar trebuie sa ma pun la punct cu noile tendinte in materie de aranjamente florale, culori, flori, accesorii, etc.
Un alt proiect (pe care il am in vedere de foarte mult timp), se refera la filmari cu si despre aranjamente florale. Voi aborda diferite teme: Lumanari pentru nunta/botez cu diferite forme (rotunda, semirotunda,aranjament prins de lumanare fara burete, aranjament floral doar pe o parte, etc)
Buchete mireasa/nasa – diferite forme si culori
Aranjamente prezidiu
Aranjamente masa invitati
Coronite, cocarde, flori piept
Cam atat despre planurile mele de viitor!!!!!

P.S. Astept idei de la voi privind filmarile

O zi buna!
Aura Balazs

Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, adevarul despre nunta, aranjamente florale, aranjamente iris, aura balazs, bureti oasis, bureti victoria, cocarde, flori, lipici flori, trandafiri albi, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

