…despre marea „PAUZA”


…asa cum spune si titlul o pauza cam mare.Dar am avut un motiv intemeiat…in viata noastra a aparut o floare, cea mai frumoasa floare…asa ca am abandonat toate proiectele incepute si mi-am concentrat toata atentia catre ea Floarea Mea.

DSC_0019

   Se vede ca a trecut ceva timp de cand nu am scris…nu prea imi ies cuvintele. Imi revin eu.

Inainte de toate vreau sa va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si sa imi cer scuze celor carora nu le-am raspuns la intrebari atunci cand au avut nevoie. Promit ca nu o sa se mai intample…doar daca D-zeu ne va mai trimite un dar asa special.

                                 Va pup si va spun ca am REVENIT!!!!!!!!!!!!!!

 

Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, aranjamente florale, aranjamente iris, aura balazs, bureti oasis, bureti victoria, cocarde, flori, lipici flori, trandafiri albi, Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

