…14.05.2011


…14.05.2011 – stiam de cateva luni bune ca o sa petrec la nunta Silvianei si a lui Razvan,  nu stiam insa ca o sa le fac eu buchetele si lumanarile.  Am aflat si am stabilit detaliile cu cateva zile inainte de nunta.
 
         Silviana si-a dorit un buchet simplu, rotund din trandafiri albi accesorizat cu putin albastru, lasandu-mi libertatea de a stabili eu elementul albastru. 
         Inca de la inceput am hotarat ca voi folosi ceva fin care sa denote multa gingasie:
– fulgii sau penele albastre le-am eliminat din prima;
– ca si flori albastre as fi putut sa folosesc hortensie sau gentiana dar mi se parea ca o sa-i stric simplitatea si gingasia (mi-ar fi placut sa folosesc zambile de gradina sau muscari – din pacate sezonul lor a trecut de ceva timp);
–  nici colorarea trandafirilor cu sprei floral nu mi s-a parut o alegere potrivita…asa ca am optat pentru … perlute.
        Eu zic ca perlute au oferit ceea ce s-a dorit la acest buchet: simplitate, finete si nu in ultimul rand gingasie.
 
             
Buchetul nasei – tot trandafiri, tot perlute ( culorile au fost diferite – trandafiri cool water, perlute albe).
 
  
Pentru aranjamentul lumanarii de cununie am folosit 19 trandafiri albi, 18 trandafiri mov, gypsophila si beargras.
 
       
Mirele si nasul au avut in piept trandafiri albi, accesorizati cu perlute…perlute albastre pentru mire, respectiv perlute albe pentru nas.
 
 
         Pentru parinti am folosit trandafirii mov si frunzulite de ruscus.
 
 
Acelasi trandafir mov l-am folosit si pentru bratara nasei
 
  … si pentru ca mirii au si o nasica dulcica…bratarica trebuia sa fie cam la fel
Bratarica am facut-o de jur – imprejurul manutei din minirosa (tros), gypsophila si garofite.    
 
                  
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la …14.05.2011

  1. Dragomir Mihaela spune:

    buna as vrea si eu un nr de tel daca se poate,as vrea sa comand un set de lumanari de nunta,multumesc

    • aurabalazs spune:

      Buna Mihaela,

      Numar de telefon ti-l pot da fara probleme, as vrea sa stiu inainte de toate din ce oras esti, data nuntii…daca esti din alt oras decat Ploiesti, din pacate nu iti pot face lumanarile datorita transportului. Astept sa imi scrii si iti trimit numarul de telefon pe mail.

      O zi buna,
      Aura Balazs

  2. Dora spune:

    Cum ai lipit floricelele pe bratarica nasicii? Exista ceva special? Care e tehnica?

Lasă un răspuns

