Aranjamente prezidiu


Bordura de flori
 
  Aranjamentul tip bordura si-a facut timid debutul in 2010…cu siguranta in 2011 va castiga mai mult „teren” in fata obisnuitelor aranjamente pentru prezidiu.
Acest aranjament este compus din orhidee cymbidium, trandafiri mov (cool water), trandafiri roz, minigerbera roz pal, garoafe cyclam, garofite roz pal si ciclam si binenteles floarea miresei.  Ca verdeata am folosit frunze de salal, buretele l-am acoperit cu frunze de aspidistra.
Este indicat pentru mesele patrate sau dreptunghiulare…poate fi realizat pe toata lungimea mesei.
 
 
 
 
In cazul in care iti dorest mai multe flori pentru masa de prezidiu, poti opta pentru bordura pe toata lungimea mesei (cum am spus si mai sus) sau poti alege aceste aranjamente pentru lateralele mesei.
Pentru ca trandafirii si orhideele ar fi acoperit suprafata buretelui  destul de repede (fiind flori mari), s-a folosit in locul acestora minirose (tros) si garoafe verzi.
Un aranjament vesel compus din crini imperiali, minigerbera roz pal si garoafe ciclam.
 
 
Un aranjament elegant compus din crini imperiali, trandafiri si santini.
Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, aranjamente florale, aranjamente iris, bureti oasis, bureti victoria, cocarde, flori, trandafiri albi, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Aranjamente prezidiu

  1. moys ramona spune:

    Buna Aura ,imi sunt de folos informatiile de pe blogul tau,si ma bucur ca mai exista oameni care nu au secrete vizavi de aranjamente ,mie nimeni de la nici o florarie nu a vrut sa imi spuna nimic nici macar de unde isi aduc florile ,nici ce pun in apa de flori de stau mai mult ,am citit cate putin pe net .Ai cumva deschis un PFA sau cum lucrezi banuiesc ,ca iti trebie o baza legala nu ? ,si eu as vrea sa fac decoratiuni pt nunti si aranjamente, ce sfaturi imi dai ?Merci mult si bafta in tot ceea ce faci !

    • aurabalazs spune:

      Acum am o florarie…dar la inceput am facut doar pentru prieteni. Sfatul meu, pentru inceput nu o privi ca o afacere, incearca sa faci pentru prieteni (contra cost binenteles), sa vezi daca merita. Spor la treaba si nu te da batuta

Lasă un răspuns

