Gentute din flori


 Prima „gentuta” pe care o prezint are de fapt mai mult forma de cosulet.
Forma este data din fire de steelgrass (un fel de beargrass cu fir mai gros), orhideele cymbidium si perlele au fost lipite cu adeziv floral rece oasis.
Pentru acest cosulet recomand folosirea orhideelor, acestea rezista foarte bine chiar daca nu sunt in apa sau infipte in burete. Mai poti folosi de asemenea si crizanteme.

 

Forma acestei gentute a fost data de buretele  taiat  sub forma unui trapez. Pentru a putea prinde toarta si pentru o mai buna siguranta am imbracat burete in plasa de sarma (ceva in genul acesta, dar mai groasa si cu ochiuri mai mari).
Toarta am facut-o din mai multe sarme pe care am prins-o de plasa de sarma care a imbracat buretele.
In partea de sus am folosit boboci de minirosa,  flori de la frunzele de iedera si perle.
 Frunzele de iedera le-am prins cu ace  perla, dar pentru o mai buna fixare pot fi lipite cu adeziv floral rece.
Recomand  aceasta gentuta pentru domnisoarele de onoare.
  
 
…si acum cireasa de pe tort a acestei postari
Daca la gentuta de mai sus „suportul” a fost creat, de data aceasta s-a folosit un suport achizitionat foarte frumos realizat (din pacate nu am poze cu acesta, o sa postez in viitor), buretele fiind introdus in interiorul acestuia.
Nu o sa-mi asum realizarea acesteia…am gasit doar solutia (suportul),  asezarea miniroselor, a  perlelor, imbracarea toartei si funda au fost realizate de prietena mea.
 
Mireasa noastra a fost tare mandra…
Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, aranjamente florale, aranjamente iris, aura balazs, bureti oasis, bureti victoria, cocarde, flori, lipici flori, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Gentute din flori

  1. TURUS ADINA zice:

    helooooo, daca buchetele mi-au placut pot sa spun ca geanta asta m-a fascitat
    superrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. aurabalazs zice:

    …si mie imi place enorm de mult
    Pupici!

  3. maria zice:

    ma intereseaza un pret pentru aceasta geanta daca imi puteti spune…multumesc!

Lasă un comentariu