Un altfel de trandafir


Îmi aduc şi acum aminte cât de importantă mă simţeam (copil fiind), când mireasa îmi punea floare în piept. De fapt pentru mine, la acel moment era partea cea mai interesantă a nunţii…
Încet, încet tradiţia începe să se piardă…florile de piept să fie înlocuite de mărturii sau chiar să fie uitate cu desăvârşire.
 
Eu îmi sfătuiesc viitoarele mirese să opteze pentru florile de piept din mai multe motive
…în tradiţia noastră ele reprezintă de fapt mărturia;
…dacă se doreşte o nuntă tematică acestea pot contribui cu brio la tema respectivă;
…domnişoarele de onoare vor avea un rol în plus mai ales dacă acestea  vor conduce invitaţii la masa (o domnişoară îi va căuta pe liste, în timp ce alta le va pune florile în piept…astfel invitaţii nu se vor plictisi până vor fi găsiţi pe liste şi  conduşi la masă).
 
O să vă prezint în continuare un model de floare de piept.
Este vorba de un trandafiraş … l-am confecţionat prima dată la cererea unei prietene după un model adus de ea.
Aşa arăta primul trandafiraş,
De atunci mă tot „joc” cu el. L-am confecţionat din diferite materiale, diferite culori, i-am modificat frunzuliţele sau i-am adăugat pene
Un trandafiraş alb din saten accesorizat cu pene roz
Trandafiraş lila accesorizat cu „palete” albe
…sau cu frunzuliţe
Următorul trandafir are o dimensiune mai mare Eu l-aş folosi doar pentru domnişoarele de onoare …ca şi cocarda sau prins în păr.
 
 
 
 
Trei trandafiraşi de dimensiuni diferite într-unul singur.
 
Am „transpus” trandafiraşul şi în brăţări pentru domnişoarele de onoare. Spre deosebire de cele naturale, florile artificiale pot fi confecţionate din materiale de orice culoare şi chiar din materialul rochiilor domnişoarelor de onoare.
 
         Este preferata mea. Trandafiraşii sunt cofectionaţi din panglică dublu satinată roz.
 
 
În continuare voi lăsa pozele să vorbească în locul meu.
 
Binenţeles că exemplele pot continua…dar o să mă opresc aici. În cazul în care v-au plăcut şi vă doriţi aceste flori de piept pentru invitaţii voştrii nu ezitati să mă contactaţi.
                                                         Aura Balazs
Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, aranjamente florale, aranjamente iris, aura balazs, cocarde, flori, lipici flori, trandafiri albi, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

