Ursulet din flori


Recent am descoperit această minunăţie. Am tot încercat să îmi imaginez cum a fost „construit”, am încercat să  confecţionez forma din bureţi … dar nu a ieşit aşa cum îmi doream (nu puteam realiza curburile de la mâini, picioare, etc).

Pentru că nu mă dau bătută cu una cu două, am început să caut… pe internet desigur. Pe blogul Atelierul de flori am aflat că se găsesc bureţi cu aceasta formă, dar nu la noi în ţară.
Cu răbdare şi perseverenţă  am găsit şi la noi în ţară alte forme de bureţi decât cele cu care ne-am obişnuit.
Vioară

 

Îngeraş

 

Maşinuţă

 

puişor, tricou,
iepuraş…………….
…şi binenţeles mult căutatul meu ursuleţ
Nu ştiu şi nu cred că este exact ca cel din poză, nu am apucat să fac comandă…azi le-am descoperit azi v-am spus şi vouă.
Uitam, toţi aceşti bureţi îi găsiţi pe www.gardeniadecor.ro
Promit să postez poze cu realizarea lui.
                                                           Aura Balazs
Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, aranjamente florale, bureti oasis, bureti victoria, flori, trandafiri albi, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ursulet din flori

  1. Oana spune:

    Salutare,

    Superb ursuletul, ti-a iesit la fel? Vreau si eu pontul, de unde este luat mulajul, din afara am inteles dar de unde? Vreau sa il duc cadou finutei mele de 1 an.

    Multumesc din suflet!

  2. crisuteodore spune:

    Buna,
    Este minunat! Cum as putea sa prind pe o lumanare de botez un astfel de aranjament floral? Multumesc.

  3. martin gabriella spune:

    doresc sa stiu cam cate fire de flori ar intra intr-un astfel de ursulet??
    depinde din ce fel de flori sunt facute??

  4. Oana Paunescu spune:

    EU AM FACUT ACEST URSULET DIRECT PE O LUMANARE DE BOTEZ, AM PRINS UN BURETE INTREG PE LUMANARE SI L-AM CONSTRUIT DIN FLORI, SPOR LA LUCRU.

    • Ciobanu Anca Loredana spune:

      Buna, Puteti sa-mi spuneti va rog cat cost o astfel de lumanare pe burete de ursulet din crizanteme. Ma intereseaza o lumanare de botez pentru un baietel..Va multumesc!

  5. fabio spune:

    putem da comanda de la tine?

Lasă un răspuns

