Prima nuntă


Au existat oameni care au avut încredere în noi, printre ei s-au aflat Andreea şi Adi. De fapt ei au avut cea mai mare încredere în noi…căci era primul eveniment pe care îl organizam şi ştiau asta.
Nunta lor  a avut 2 semiteme: culoarea mov şi trifoiul cu 4 foi
Trifoiul s-a regăsit în numerele meselor şi pe cardurile pentru invitati, culoarea mov în aranjamente, carduri, numere mese şi mărturii
Mărturiile au constat într-un mesaj de dragoste pe coală lila şi fundiţă verde.
Buchetul miresei ca şi lumânările au avut în componenţă trandafiri albi, frezie alba şi minirosa crem. Buchetul naşei din trandafiri roşii şi minirosa crem.
Emoţiile au fost mari…dar totul a ieşit foarte bine atât pentru noi cât şi pentru ei.
                                                                                                                        Aura Balazs
Acest articol a fost publicat în aranjamente iris și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Prima nuntă

  1. Lindenberg Andreea spune:

    Intr-adevar a fost primul tau eveniment de acest gen si nu am avut niciodata nici cea mai mica indoiala ca nu va iesi totul bine, de obicei cand esti increzatoare si ai incredere in serviciile persoanei la care apelezi, nu are de ce sa nu-ti iasa totul bine. Mereu am avut incredere in tine, esti o persoana foarte talentata. Iti urez succes din tot sufletul, si voua cititorilor va transmit ca o singura intalnire cu aceasta persoana speciala va fi suficienta pentru a va convinge singuri ca sunteti pe maini bune. Pupiciiiii!!!!

    • aurabalazs spune:

      M-ai lasat fara cuvinte…iti multumesc din suflet.

      • Adriana Lazar spune:

        Buna, imi place tare mult blogul tau am gasit multe informatii utile in aranjatul florilor.
        Dar am o mica intrebare legat de cele 2 buchete. De ce sunt atat de lungi? Nu se puteau face mai scurte? Mie personal mi se par putin inestetice buchetele atat de lungi….

        Sunt convinsa ca ai avut un motiv bun pt asta dar sunt curioasa care e🙂

        Mersi, Adriana

      • aurabalazs spune:

        Buna Adriana,

        De fapt ai 3 intrebari…
        1. Dupa cum ai vazut din titlu…era prima nunta pe care o organizam…experienta in aranjamente florale, buchete, lumanari era egala cu 0,1…dupa o noapte intreaga (cu emotii f mari), de realizat aranjamente, lumanari, etc probabil asa am vazut eu ca da bine buchetul…cu cozi mai lungi. Nu am o explicatie plauzibila…cred ca depinde de moment, de imaginatie, de flori, etc.
        2. Binenteles ca se puteau face mai scurte.
        3. Sper ca ti-am satisfacut curiozitatea…nu am avut nici un motiv, pur si simplu am lasat cozile mai lungi.

        O zi buna,
        Aura Balazs

    • Cristina Dinca spune:

      Nici eu nu am nicio indoiala ca o sa am cele mai frumoase aranjamente la botez, e esential sa apelezi la serviciile cuiva care pune suflet in ceea ce face.

Lasă un răspuns

