Începuturile mele…


 Totul a început cu nunta noastră. O nuntă frumoasă spunem noi, cu multă implicare în organizarea ei din partea amândurora.

.După nuntă, mi-am dat seama cât de mult îmi lipseşte agitaţia dinainte, de la alegerea invitaţiilor …până la aşezarea invitaţilor la mese. Aşa m-am hotărât  împreună cu o prietenă să deschidem o firmă organizatoare de evenimente.

Începuturile…căci despre ele vreau să vorbesc…, nu au fost tocmai uşoare. Am încercat să mă documentez despre flori, aranjamente florale, materialele pe care le foloseşti în aranjamentele florate, dar  am constat că nu prea există informaţii în acest domeniu,  că cei care care deţin asemenea informaţii le păstrează cu sfinţenie. Au urmat nopţi nedormite cu vizionări de filmuleţe cu aranjamente florale pe Youtube, căutări privind furnizori de flori tăiate, accesorii pentru nunţi, bureţii care se folosesc în aranjamentele florale. Încet, încet totul a început să capete un contur.

 Aşa m-am hotărât să fac acest blog, să îi ajut pe cei care sunt la început de drum în acest domeniu.

                                                                                       Aura Balazs

Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, aranjamente florale, aranjamente iris, aura balazs, trandafiri albi, Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Începuturile mele…

  1. Amiramo spune:

    Draga Aura, orice vis isi are un inceput. Pasiunea si dorinta de a-ti urma visul te vor duce pe calea unde vei gasi implinirea in acest sens. Mult succes, sa fie intr-un Ceas Bun!

  2. Cristina Dinca spune:

    „La inceput visele par imposibile, apoi putin probabile, iar in cele din urma inevitabile. „

  3. Petrut spune:

    Mă bucur mult că ai început………..ptr că ai un talent, o pasiune ptr frumos….şi e normal să o dezvolţi şi chiar să faci bani din asta………..BAFTĂ MAXIMĂ !!!

  4. Carmen spune:

    O sa reusesti cu siguranta in tot ceea ce ti-ai propus pentru ca esti foarte ambitioasa!Noi iti dorim mult succes!Si cat mai multe idei!!!

  5. aurabalazs spune:

    Sa dea Dumnezeu sa fie asa. Multumesc frumos pentru incredere si cuvintele frumoase.

  6. Dora spune:

    Imi doresc si eu sa deschid o florarie si am niste emotii incredibile. Incerc sa fac asta de cativa ani. Nu prea dispunem de bani, de asta nu indraznim sa riscam. Mi-ar placea sa ma mai sfatuiesc cu tine…

  7. Alina spune:

    Buna! As fi interesata de niste aranjamente florare ptr nunta. Am putea stabili o intalnire?

Lasă un răspuns

