Aranjamente iris


Au fost preferatele mele.
Pentru acest aranjament am folosit 3 trandafiri albi, 5 irisi mov, 5-6 fire ferigă olandeză ,1-2 fire santini, 1-2 fire gypsophila (depinde de cât de bogat este firul ).
 Am folosit burete Victoria – dreptunghiular pe care l-am tăiat în trei părţi egale.
Am început cu feriga, pe care am înfipt-o de jur-împrejurul buretelui, la o distanţă  de aproximativ un cm de baza acestuia.
1 iris l-am infipt chiar în centru buretelui, ceilalţi în cele 4 colţuri (aveţi grijă să nu fie chiar pe marginea colţului, s-ar putea rupe buretele).
Trandafirii au fost poziţionaţi pe 3 dintre laturile buretelui (chiar la jumătatea laturei), cea de a 4 latură fiind oarecum mascată datorită suportului pe care urma să stea aranjamentul.
Santini am înfipt aleatoriu, fără o logică bine stabilită. Spaţiile goale le-am acoperit cu ferigă şi gypsophila.
Trebuie să aveţi grijă cu irisul, dacă îi tăiaţi coada prea scurtă , riscaţi să i se desfacă frunzele care protejează atât floarea cât şi codiţa. Rămasă fără frunze, floarea de iris se va deschide imediat şi va avea o  codiţă foarte sensibilă.
Acest articol a fost publicat în accesorii flori, accesorii nunti, aranjamente iris, aura balazs, flori, trandafiri albi, Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

